Hlavní menu
FACEBOOK naší školy
FACEBOOK naší školky Hlavní stránka Seznam rubrik Ankety Základní informace Pedagogický sbor Fotogalerie Dobřany Rozšírené vyhledávání Fotokroužek 2008 Výsledná prezentace projektových dnů 2008 Akademie v Labyrintu přírody Dokumenty školy
NAŠE MOTTO
Ke stažení Inspekční zprávy Rozvrhy hodin 2016-2017 Zájmové kroužky 2016-2017 Organizace šk. roku 2016-2017 Organizace šk. roku 2016-2017 MŠ Výroční zpráva 2015-2016 Nové jízdní řády od 13.6.2010 Školní vzdělávací program ŠVP Družiny a Klubu ŠVP mateřské školy Školní řád Pravidla hodnocení Jídelníček ZŠ do 16. 12. 2016 Jídelníček MŠ do 16. 12. 2016 Přijímací řízení na SŠ 2015
ŠKOLNÍ ČASOPIS TRIVIUM REVUE
TR září-říjen 2016 2016 nové
TR ROZLUČKOVÝ SPECIÁL 2016 nové TR duben-květen 2016 TR leden-březen 2016 TR listopad - prosinec 2015 TR září - říjen 2015 2015 ROZLUČKOVÝ SPECIÁL TR leden-březen 2015 TR říjen-listopad 2014 TR září-říjen 2014 TR special - 9 2014 TR březen-květen 2014 TR leden-únor 2014 TR prosinec 2013 TR září-říjen 2013 Rozlučkový speciál TR červen 2013 TR duben-květen 2013 TR únor-březen 2013 TR vánoce 2012 TR září-říjen 2012 TR červen 2012 TR duben-květen 2012 TR leden-únor 2012 TR listopad-prosinec 2011 TR září - říjen 2011 Apríííl 2011 TR Konec roku 09-10 TR prosinec 09 TR září 09 TR březen-duben 09 TR leden-únor 09 TR prosinec 08 TR září-říjen 08 TR duben-květen 08 TR březen 08 TR únor 08 TR prosinec - leden 08 TR listopad 07 TR říjen 07 Redakční rada OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Akademi v labyrintu přírody - CZ.1.07/1.1.20/01.0033
Atlas přírody Orlických hor- CZ.1.07/1.1.20/01.0033 Atlas pokusů – fyzikální hrátky- CZ.1.07/1.1.20/01.0033 Zavádění komplexního systému DVPP do praxe škol - CZ.1.07/1.3.43/01.0025 Němčina pro žáky!
8. třída - stupňování přídavných jmen
8. třída - stupňování přídavných jmen II 8. třída - nepravidalná slovesa - Präsens 6. třída - číslovky 6. třída - Členy určité a neurčité 7. třída - předložky se 3. a 4. pádem 7.třída - předložky Pro všechny! Časování pravidelných sloves Časování pravidelných sloves II Časování "sein a haben" Členy určité a neurčité Časové předložky I Časové předložky II Osobní zájmena Přivastňovacá zájmena Způsobová slovesa Kniha přání a stížností
Vážení rodiče a přátelé školy, vážíme si Vaší zpětné vazby i připomínek, jsou pro naši práci velmi důležité. Elektronickou cestou se nyní můžete vyjádřit k chodu školy, Vaše příspěvky budou, pokud nebudete chtít jinak, důvěrné a vyhodnocovány ředitelem školy. Mailová adresa této knihy je knihaprani@trivium.cz.
Anketa
Jakého vzdělání chci dosáhnout po ukončení základní školy?
Střední s maturitou a poté VŠ humanitního zaměření (1795 hl.) Celkem hlasovalo: 8556
Vyhledávání
Odkazy
www.msmt.cz www.edu.cz www.skolaonline.cz www.ceskaskola.cz www.ucitelskenoviny.cz EDUIN Sponzoři a komerční www.jech.cz SOMIPO - Papírnictví Soňa Polová Milan Vencl - SEGMENT www.apiglukan.cz AP stavby Výtahy 1 - EcoLifts - Dobruška Skvělé koloběžky - KOLOBKA.CZ Komerční Banka Nové Město nad Metují Ing. Josef Novotný - energetická výroba Pan Ivo Novohradský - Křovice Odkud k nám přijíždí naši žáci?
Dobřany 22 Bačetín 19 Bohdašín 2 Bystré 26 Česká Čermná 1 Deštné v Orl. h. 16 Dobruška 12 - Domašín 3 Hronov 1 Janov 12 Kounov 11 Liberk - Stara Huť 3 Mezilesí 2 Náchod 2 Nové Město nad Metují 3 Nový Hrádek 1 Ohnišov 5 Orlické Záhoří 2 Olešnice 3 Pěčín 4 Sedloňov 12 Slavoňov 2 Slavětín nad Metují 1 Val 1 Celkem 166 žáků Pro pedagogy
Kontakt
Základní škola a Mateřská škola
Trivium Plus o.p.s. Dobřany 2, 518 01 Tel/fax, sborovna: 494665240 Ředitelna: 733 130 749 Školní družina: 734 620 926 Školní jídelna: 734 620 927 IČ: 64829804 Mateřská škola Učitelka: 733 282 875 Školnice: 733 282 876 Mail: zdena.moravcova@trivium.cz Číslo účtu - sponzorské dary a výběry: 8212150277/0100 KB Nové Město n. M. Číslo účtu - obědy - inkasa a platby: 43-7678600247/0100 KB Nové Město n. M. Ředitel: Mgr. Jan Grulich reditel@trivium.cz |
Naše škola je zapojena do projektu "Zavádění koplexního DVPP do praxe škol"Projekt řeší otázku efektivního systematického DVPP (dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků) na čtyřech školách zapojených do projektu formou partnerství. Myšlenka projektu vznikla na základě podnětu ředitelů škol, kteří hodnotí stávající systém DVPP na svých školách jako nahodilý, nesystematický a neefektivní, zejména z pohledu implementace nových poznatků spojených s kurikulární reformou přímo do výuky. Hlavním pilířem je komplex vzdělávacích seminářů vybraných na základě analýzy vzdělávacích potřeb zapojených škol pro dvě cílové skupiny - vedoucí zaměstnanci škol a školských zařízení, pedagogičtí pracovníci škol a školských zařízení. Cílem projektu je zvyšování kompetencí řídících pracovníků v oblasti řízení a personální politiky a podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků v oblasti kurikulární reformy a tím nastavení nového efektivnějšího systému DVPP v zapojených školách. Zapojení partnerských škol do projektu Projekt je realizován na základě spolupráce čtyř partnerských škol: Základní škola kpt. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38 jako žadatel projektu Základní škola Trivium Plus o.p.s. Dobřany, okres Rychnov nad Kněžnou jako partner projektu Základní škola Podharť, Dvůr Králové nad Labem, Máchova 884 jako partner projektu Základní škola a mateřská škola, Praskačka, okres Hradec Králové jako partner projektu. Jedním z hlavních důvodů zapojení partnerů do projektu je otestovat zavedení modelu komplexního systému DVPP a získat zkušenosti s implementací modelu DVPP na více základních školách. Spolupráce více škol je také významným krokem pro šíření tohoto modelu na další instituce. Účast čtyř organizací v jednom projektu přinese různé pohledy na zavedení komplexního modelu DVPP. Podstatným argumentem pro zapojení partnerů v projektu je rovněž možnost sdílení zkušeností dobré praxe na úrovni více škol. Společná diskuze nad problematikou profesního růstu pedagogů a nástrojů pro jeho sledování umožní rozšířit spektrum možností pro práci s profesním portfoliem učitele. Cíle projektu Prvním cílem je zvýšení kompetencí řídících pracovníků škol v oblasti řízení a personální politiky - řízení lidských zdrojů, péče o profesní růst zaměstnanců, manažerské a personální dovednosti. Druhým cílem projektu je realizace efektivního komplexního akreditovaného souboru seminářů DVPP pro školy. DVPP bude zaměřeno na podporu profesního růstu pedagogických pracovníků škol v oblasti kurikulární reformy. Výsledkem bude zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti inovativních metod a forem výuky vedoucích k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Třetím cílem je příprava na zavedení kariérního systému, jehož součástí bude atestační hodnocení pedagogických pracovníků prostřednictvím nástrojů – supervize a sestavení záznamových archů profesního růstu jednotlivých pedagogických pracovníků, které se stanou výchozím dokumentem jejich osobních portfolií. Čtvrtým cílem projektu je revize ŠVP zapojených škol v oblasti výchovně vzdělávacích strategií školy. Přidanou hodnotou projektu je vzdělávání celých pedagogických sborů škol a zároveň přináší možnost vzájemné inspirace učitelů při společném vzdělávání partnerských škol. Projekt je koncipován v souladu s cílem koncepce plánovaného kariérního systému pro učitele, jehož zavedení je plánováno od roku 2014. Závěrečnou aktivitou projektu bude diseminační workshop, který bude plnit roli osvětovou pro další školy v regionu i pro veřejnost. Jeho součástí bude prezentace zkušeností ředitelů zapojených škol s jiným systémem DVPP. Na workshop budou přizváni zájemci z řad ředitelů základních škol v Královéhradeckém kraji, své zkušenosti budou přímo prezentovat vedoucí pracovníci zúčastněných škol. Realizace projektu v období leden 2012 – srpen 2012 1. Vzdělávání vedoucích pracovníků školy (ředitel a zástupce ředitele) probíhá v rámci klíčové aktivity Zvyšování kompetencí řídících pracovníků škol a školských zařízení v oblasti řízení a personální politiky. Dne 24. 5. 2012 byl uskutečněn vzdělávací seminář Ředitel jako manažer řízení – s časovou dotací 8 hodin pod vedením PhDr. Renaty Kociánové z FF UK. Tématem semináře byly prezentační a komunikační dovednosti - nácvik prezentačních dovedností, profesionální osobní vystupování, psychologie a způsoby argumentace, vedení diskusí, praktické cvičení a prezentace. Dne 25. 5. 2012 proběhl seminář s názvem Selfmanagement aneb sebepoznání, seberozvoj a sebeřízení s časovou dotací 8 hodin, opět pod vedením PhDr. Renaty Kociánové z FF UK. Tématem semináře byly vzdělávací strategie školy s ohledem na organizační strukturu, kvalifikační profil pracovníka, kariérní růst zaměstnanců, stanovení kariérní dráhy, další vzdělávání, rozvoj pracovníků jako nástroj vedení, evaluace personálních činností, systém DVPP - analýza, realizace, vyhodnocení. Dodavatelem obou seminářů byl NIDV, semináře jsou akreditovány MŠMT. 2. Vzdělávání pedagogických pracovníků probíhá v rámci klíčové aktivity Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti kurikulární reformy. Dne 30. 4. 2012 a 7. 5. 2012 byl zrealizován seminář Problémy učitelské profese a profesionality pro celé pedagogické sbory všech zapojených škol s časovou dotací 6 hodin. Semináře vedl Doc. PhDr. Jaroslav Koťa z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Obsahem semináře byla diskuse nad autoritou učitele, prestiží učitelské profese, očekáváním spjatým s touto profesí, mocí učitele, skrytým kurikulem, příležitostí a rizikem učitelské profese. 3. Individuální podpora pedagogických pracovníků školy probíhá ve formě supervizí a mentorských pohovorů Odborných garantů projektu s jednotlivými pedagogy školy na téma dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výsledky supervizí a mentorských rozhovorů zkonzultovali Odborní garanti projektu s vedením školy. Ředitel školy společně s Odbornými garanty sestavili kariérové mapy a plány DVPP v rámci projektu. |
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS
Content © DD 2006